Bel of mail ons voor meer informatie

070 379 50 00 info@hwwzorg.nl

Klachten

Wij vinden het belangrijk dat u ons ons laat weten wanneer iets niet goed is of beter kan. Als u ergens niet tevreden over bent, kunt u dit het beste eerst proberen te bespreken met de betreffende zorgmedewerker of diens manager. Ook online kunt u een klacht doorgeven met behulp van een formulier.
Klachtenformulieren >

Compliment of suggestie/verbeterpunt:

Natuurlijk vinden wij het ook prettig om te horen als u tevreden bent of een suggestie of verbeterpunt hebt. Deze horen wij graag van u, zodat wij de zorg- en dienstverlening van HWW zorg kunnen blijven verbeteren.
Formulier voor een suggestie, verbeterpunt of compliment

Klachtenopvangfunctionaris

Heeft u moeite met het formuleren van uw klacht of wilt u graag met iemand over uw klacht praten dan kunt u ook een beroep doen op de onafhankelijke klachtenopvangfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris kan de klacht voor u op papier zetten en ervoor zorgen dat de klacht verder afgehandeld wordt. Zij kan eventueel bemiddelen bij individuele klachten.

De klachtenfunctionaris is bereikbaar via:

e-mail: klachten@hwwzorg.nl
telefonisch: (070) 379 50 87

Schriftelijk:

Haagse Wijk- en Woonzorg
t.a.v.: De klachtenfunctionaris
Postbus 93042
2509 AA  Den Haag

Bij het behandelen van een klacht gaan wij uit van de klachtenregeling van HWW zorg.